Support

Home > Support

Heeft u vragen dan kunt u gebruik maken van onze chat, contactformulier of u belt naar 0180-318100

24/7 contact
Vragen? neem contact op!
Vragen? Neem contact op?

De zorg voor uw betaalsysteem is bij ons in goede handen

Voor support, reparatie en onderhoud bieden wij verschillende service-abonnementen aan. Hiermee bent u verzekerd van een goed werkend betaalsystemen, wat er ook gebeurt. Voor onze abonnementen geldt een 100%-garantie: wij lossen u probleem hoe dan ook op.

Welpos biedt zijn klanten uitstekende en persoonlijke service. Wij maken ons sterk voor snelle beantwoording van uw vragen: bij ons zijn er geen lange wachttijden, en heeft u uitsluitend contact met gekwalificeerde supportmedewerkers.

Welpos On-Call helpdesk abonnement
Dit betaalbare abonnement geeft u toegang tot onze helpdesk, waar u terecht kunt voor al uw vragen over betalen en problemen met betaalsystemen.Bel ons altijd als u een vraag of een probleem heeft. Onze vakmensen helpen u direct en zoeken samen met u een passende oplossing.

RA-abonnement
Bij dit reparatie-abonnement bent u op werkdagen tijdens kantooruren verzekerd van onze ondersteuning. Het RA-abonnement geeft u recht op het volgende:

• Binnen kantooruren contact, advies en troubleshooting via telefoon of live chat
• Next-business day reparatie (binnen 8 uur) van uw betaalsystemen door een monteur;
• Een vervangend betaalsysteem als reparatie geen optie is;
• Ondersteuning van: kassasystemen, printers, randapparatuur en andere hardware.

Premium abonnement
Dit 24-uurs abonnement garandeert u hulp en ondersteuning op elk moment in de week, ook ’s avonds en in weekenden. Het premium abonnement geeft u recht op het volgende:
• 24-uur contact, advies en troubleshooting via telefoon of live chat;
• Snelle reparatie van uw betaalsystemen door een monteur, ook buiten kantooruren en in het weekend;
• Een vervangend betaalsysteem als reparatie geen optie is;
• Ondersteuning van: kassasystemen, printers, randapparatuur en andere hardware én software.

Elk kassa type is anders. Wij kunnen je helpen met de juiste handelingen. Neem contact op met ons via de chat of WhatsApp.

Verschoven boekingsperiode kan alleen wanneer je een betaalautomaat-contract hebt bij CCV. Om dit te kunnen gebruiken moet er een wijziging worden aangevraagd op je contract. Wij kunnen je hiermee helpen.

Servicecontracten zijn te wijzigen tot 1 maand voor de opzegtermijn. Stuur ons een bericht wanneer je dit wilt aanpassen. Onze servicecontracten zijn per jaar. De nieuwe periode begint altijd op 1 januari. Zo is het altijd duidelijk wanneer je contract afloopt.

Druk op de meest linkse paarse functietoets om het menu te openen. Kies MANAGER MENU. Voer het manager wachtwoord in en bevestig met de groene toets. Kies RAPPORTEN. Kies TERMINAL. Kies FINANCIEEL. Kies HUIDIGE PERIODE. Kies ALGEMEEN. Het totalenrapport wordt nu afgedrukt.

Fooi is een optionele dienst op je betaalautomaat-contract. Hiervoor is een contractwijziging nodig. Stuur ons een bericht indien je fooi wilt gaan accepteren.

Ga op de kassa uit de registratie stand, druk op INSTELLINGEN. Kies voor POS-INSTELLINGEN. Ga naar STAMGEGEVENS en kies dan voor ARTIKELEN. Zoek het desbetreffende artikel en wijzig dit, druk op OPSLAAN om de wijzigingen door te voeren.

Onze servicecontracten hoef je niet verlengen. De nieuwe periode gaat automatisch in.

Eenmalige rapportage kan bij ons worden aangevraagd. Stuur ons een bericht als je de rapportage wilt ontvangen. Het aanleveren van een rapportage duurt meestal 5 tot 10 werkdagen.

Klant cases:Lees hoe wij onze klanten van dienst zijn

Partners

Home Town
“De service is goed, als wij bellen staan ze altijd klaar!”

Home Town

Caroline Steens

The Denim Store
“De kassa is super gebruiksvriendelijk en de service is geweldig. Welpos is altijd bereikbaar ook in het weekend.”

The Denim Store

Bram van Leeuwen

CCV
Worldline